Friday, 6 June 2014

Performance Drink (PD) - Minuman Istimewa Untuk Ahli Sukan.

Assalamualaikum,

Bagi 'sportsman', minuman yang biasa diambil untuk meningkatkan ketahanan semasa bersukan tentunya minuman isotonik kan? Macam-macam jenama ada di pasaran..
Tapi tahukah anda?

Minuman tersebut mengandungi gula yang banyak dan juga ada kandungan karbonat dan dah tentulah minuman tersebut MERBAHAYA kepada tubuh badan kita..

So, apa kata kita beralihlah kepada PERFORMANCE DRINK.. Ia juga adalah minuman isotonik yang telah melalui clinical research dan sangat membantu kecerdasan tubuh badan.


APA ITU PERFORMANCE DRINK?




1. Ia adalah minuman ahli sukan yang mengandungi imbangan elektrolit yang sempurna untuk membantu mencegah DEHYDRATION, seperti fungsi minuman isotonik.
 
2. Ia juga membekalkan 3 jenis karbohidrat bagi tenaga dan juga stamina.

3. Minuman ini bukanlah milk booster atau minuman penambah tenaga susu tapi sebaliknya dapat membantu tubuh badan kita dalam menjaga kestabilan bendalir dalam badan agar tidak kekeringan.

4. Ia turut mengandungi formula karbohidrat unik shaklee iaitu OPTICARB yang dapat membekalkan tenaga serta merta.. ia juga adalah rangkaian karbohidrat yang dapat memberikan tenaga berterusan tanpa mengganggu kestabilan GULA dalam darah.

5. Ia bukan saja untuk ibu menyusu/mengandung semasa berpuasa, tapi sesuai untuk semua, terutama yang kerja di tengah panas. Budak2 demam pun elok amik ni sebab biasa la budak2 bila dah demam tak selera makan minum. Ia boleh membantu mencegah dehydration tu.


APA PULA KELEBIHAN PERFORMANCE DRINK SHAKLEE?


1. Ia terbukti secara klinikal  dapat menyokong tahap hidrasi lebih cepat berbanding air.

2. Performance Drink juga mempunyai lebih banyak elektrolit dan menyalurkan lebih banyak tenaga berbanding jenama minuman hidrasi lain.

3. Campuran Elektrolit OPTI-LTYE™ proprietari dengan campuran unik karbohidrat dapat memberikan tenaga segera dan berkekalan bagi menyokong hidrasi optimum.

4. Terbukti secara klinikal:Ujian makmal terhadap atlet dengan pencapaian cemerlang menunjukkan yang Performance Shaklee dapat mengurangkan kehilangan bendalir bagi meningkatkan hidrasi, memelihara tahap gula dalam darah bagi mengekalkan keupayaan tenaga dalam meningkatkan stamina

5. Tidak mengandungi perasa tiruan, pemanis atau sebarang bahan pengawet tambahan.

Jadi kawan-kawan jangan pandang ringan dengan kepentingan minuman eletrolit yang cukup dalam badan kita sebab jika kandungan eletrolit terganggu, ia boleh membawa maut.

TANDA-TANDA HAUS TERLAMPAU - Kulit bibir menggelupas dan mual, itu tanda kita mengalami tahap dehidrasi melampau..haaa, cepat2 lah ambik performance drink untuk elakkan diri dari bahaya. (TinaTinot Online)

1 comment:

IBU PUSPITA said...

Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,jangan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohan dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI












Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,janan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohon dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI